Vadītāja loma klientu apkalpošanas kultūras veicināšanā

12.10.2016 / Linda Rūsa

 

Seminārs veidots maksimāli praktisks, rosinot domāt par arvien jauniem un aktuāliem veidiem, kā uzlabot klientu apkalpošanas komandas sniegumu.

Seminārs paredzēts vadītājiem, kuru padotībā ir klientu apkalpošanas komandas. Semināra laikā, vadītāji strādās gan individuāli, gan grupās daloties savā pieredzē, ģenerējot idejas.

Galvenās tēmas, kuras tiks aplūkotas semināra laikā:

  • Kāda ir klientu apkalpošanas kultūra manā uzņēmumā?
  • Kas ietekmē klientu apkalpošanas kvalitāti mūsu organizācijā?
  • Mana kā vadītāja ietekmes loks klientu apkalpošanas kultūras veicināšanā
  • Mani kā vadītāja rīki, lai uzlabotu/ietekmētu klientu apkalpošanu
  • Klientu apkalpošanas veicināšanas mērķa izstrāde
  • Motivatori klientu apkalpošanas kultūras veicināšanai
  • Millenials klientu apkalpošanā.
  • Jaunā darbinieka/esošo darbinieku apmācība klientu apkalpošanā. Ar ko sākt?

 

Semināra norises datums: 9.novembrī

Semināru vada: Evita Mackeviča

Semināra tips: atvērtais/iekšējais

Semināra ilgums: 1 diena

Semināra cena: 70 EUR (1 vadītājam)/grupai pēc vienošanās

PIESAKIES!

Dalies: