Ikgadējās darba snieguma pārrunas - kā tās mainīsies?

02.02.2017 / Linda Rūsa

Viena no lielākajām diskusijām personālvadības ekspertu lokā ir ikgadējie darba snieguma pārskati un pārrunas saistībā ar tiem.

Ir skaidrs, ka ierastais modelis ir novecojis. Mūsdienu darbinieki vēlas atgriezenisko saiti, viņu atalgojums lielā mērā ir uzmanība tādos sociālajos tīklos kā FaceBook un Twitter. Jaunās paaudzes ir nepacietīgas un nevēlas gaidīt veselu gadu, lai saprastu, kas ir šo darbinieku stiprās un pilnveidojamās puses. Un viena ceturtdaļa esošo darbinieku noliedz ikgadējās pārrunas, sakot – tām nav nekādas pievienotās vērtības.

Atgriezniskajai saitei būs jākļūst regulārai un biežai. Turklāt pieejamai jebkurā laikā.

Adobe izstrādājuši “Check-In” sistēmu, kurā atgriezeniskā saite tiek sniegta regulāri, savukārt GE ir “Touchpoints” – rīks, ar kura palīdzību iespējams sekot līdzi savai attīstībai un kas par piecām reizēm uzlabojis uzņēmuma produktivitātes rādītājus pērnajā gadā.
Dalies: