Kā samazināt atlasei veltīto laiku? (III daļa)

14.05.2020 / Eiro Personāls

Iepriekšējos bloga rakstos aizsākām rakstu sēriju par to, kā ietaupīt laiku personāla atlasēs. Turpinām tēmu arī šodien!

Meklēt pēc iespējas ātrākus ceļus kandidātu piesaistei

Daži veidi, kā papildināt kandidātu piesaistes metožu klāstu:

  • Sludinājuma reklamēšana mūsdienās nozīmē ne tikai tās ievietošanu uzņēmuma mājaslapā un bezmaksas sociālajās vietnēs. Apsveriet apmaksātas reklāmas kampaņas rādīšanu noteiktām mērķa grupām, tā pozicionējot gan savu darba devēja zīmolu, gan pavēstot par vakanci pēc iespējas plašākam kandidātu lokam;
  • Sociālie pakalpojumi: izmantojiet tādus sociālo mediju tīklus kā LinkedIn, Facebook, Twitter u.c., lai identificētu cilvēkus nozarē, kas varētu būt piemēroti jūsu uzņēmumam.
  • Apmeklējiet pasākumus, kur pulcējas jūs interesējoši potenciālie kandidāti!
  • Iekšējo talantu auditēšana: vai zināt, kuros virzienos un kā attīstās uzņēmuma darbinieki? Kas ir viņu profesionālās vēlmes?
  • Atsauksmes: numur viens veids, kā kandidāti uzzina par vakancēm – kāds par tām pavēstī. Apbalvojiet darbiniekus, kuri jums piedāvā kvalitatīvu talantu – tā jūs veicināsiet ieteikumu kultūru uzņēmumā!

 

Izmantot tehnoloģiju sniegtās priekšrocības

Piemēram, kāpēc investēt labā Applicant Tracking System? Labs ATS rīks ir palīgs katrā atlases solī.

Tas ir noderīgs gan izvietojot informāciju par pozīciju, gan attiecībā uz interviju plānošanu, talantu kopu veidošanu, un tā tālāk. ATS ir pamatrīks, lai strukturētu darbā pieņemšanas procesu un samazinātu vidējo atlasei veltīto laiku.

 

Apzināt un izmantot vēl vairāk kanālu sludinājumu izvietošanai

Bet pirms tā – sludinājuma noformējums. Kāpēc kandidāti varētu neatsaukties uz sludinājumu?

  • Sludinājums ir pārāk plašs un nekonkrēts
  • Sajūta, ka neizskatīs manu kandidatūru
  • Kandidāts neredz, ko iegūs
  • Sludinājums nav interesants
  • Pārāk daudz teksta

Turklāt, ja sludinājumā ir dzimumu norādoši termini, uz to atsauksies par 42 procentiem mazāk kandidātu.

Kad izveidots labs sludinājums, laiks ķerties pie kanāliem – kurus no tiem neizmantojat? Veiciet auditu, izvaicājiet kolēģus citos uzņēmumos un gūstiet labas idejas!

Dalies: